Re: Problem ze stacja dyskow pod win98

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 12:26:04 MET

artur_at_pp.pl wrote:

> Zainstalowałem win98 na stosunkowo świeżym/nowoczesnym komputerku. Po starcie
> win98 nie można czytać dyskietki: po wybraniu ikonki dyskietki stacja dysków
> brzęczy i świeci światełkiem, a system 'wisi'. Pomaga wyjęcie dyskietki,
> pojawia się komunikat o błędzie. Jeżeli startuję komputer w trybie DOS
> stacja działa bez zarzutu. Wyglšda to na pierwszy rzut oka na konflikt
> przerwań lub DMA, ale w 'systemie' nie sš sygnalizowane żadne koflikty.
> Czy ktoś miał takš przygodę?

Nie wiem, jakie tu sa roznice miedzy W95 a W98, ale w W95
mozna sprobowac wylaczyc/usunac sterownik stacji dyskow.
Gdzies tam pojawi sie informacja, ze system nie pracuje
optymalnie, bo stacja dyskow pracuje w trybie zgodnosci
z MS-DOS, ale mnie to jakos nie przeszkadzalo.
Owszem, rozwiazanie troche latane, ale jesli nic innego nie
zadziala... :)

Artur