Re: Problem z nagrywarką

Autor: J0hnny (j0hnny_at_bolbox.com)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 10:31:44 MET

Prawdopodobnie masz nagrywarkę zainstalowaną razem z jakimś innym
urządzeniem IDE. Nagrywarka musi być SAMA na jednym pasku IDE. Najlepiej
tak: hdd i CD-rom na kanale primary, a cdr jako secondary master, a
secondary slave pusty !!!
Poza tym dobrze jest ustawić typ komputera jako system sieciowy, a także
ustawić plik wymiany na 2x RAM.

Innych pomysłów nie mam.

Konrad Dudek napisał(a) w wiadomości: <7besvq$73l$1_at_newsfeed.onet.pl>...