Transfer z modemu - czym zmierzyc

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 10:04:50 MET

Jedno pytanko.
Jakim programem sprawdzic faktyczny transfer przez modem. Ja uzywam do
tego celu programu DU Meter, ale pokazuje on czasami jakies dziwne
wartosc. Mam modem WinHSP 56K (oczywiscie Zoltrixa) i prawie za kazdym
razem ow program pokazuje mi maksymalna predkosc w granicach 8kB
(czyli jakies 64000 bitow/s). Jezeli ktos zna jakis lepszy program, to
prosze o info.

Dzieki,

---
Regards,
Jacek Gutkowski, Lucent Technologies NS Poland S.A. Bydgoszcz
mailto:jgutkowski_at_lucent.com