Re: Prosze o opinie na temat karty i740 !!!

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 23:09:11 MET

>No nie wiem :) To nie jest najlepsze rozwiazanie - placisz za cos co
>mozesz miec za darmo (overclocking) :)
Niby tak... Ale ze stabilnością na zwykłej karcie może być różnie,
a Supercharged został do tego technologicznie przystosowany (większy
wiatraczek ;-).

>Jesli bardzo Ci nie zalezy to poczekaj - to gora 2 miesiace.
Nie zależy mi. Za parę dni kupuję G100. Wątpię, czy kiedyś się zdecyduję
na coś lepszego -- tutaj brak AGP 4x, tam za słaby procesor do karty.
Ech, komputery, komputery...

>(...) W wypadku Savage'a 4 stawiam na jakies 2-3
>miesiace. Zrobienie przyzwoitych driver'ow do Savage'a zajelo im 4
>miesiace od wypuszczenia karty na rynek. W wypadku TNT 2 czy V2
>powinno byc krocej
Poczekamy, zobaczymy. Jak się pokaże jakaś naprawdę dobra gra,
to może...? Ostatnio spotykam się prawie z samymi knotami.
(No, przynajmniej dla mnie takie one są.)

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)