Re: Ściaganie plikow przez Internet

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 20:23:30 MET

Dnia Mon, 22 Feb 1999 08:33:24 GMT, lukasz_at_grafinet.com.pl (Lukasz Bajonski)
napisał(a):

>Jak to ?
>Działa np ftp, lynx a nie działa wget ?
>A czym one się niby różnią ?
Ano tym że tamte są "w systemie" a ten nie..

>Jeśli admin nie zainstalował wgeta to go sobie ściągnij i skompiluj.
Ale nie mogę uruchamiać execów.... :(

>A jak nie chcesz wgetem to wystarczy zwykły lynx: "screen lynx
>http://user:passwd@www.serwer.com/katalog/plik.mp3" ;)

O! tego nie próbowałem.... zobaczymy...

>Nie tylko, nie tylko, możesz ściągać dokładnie ze wszystkich sajcików,
>wget wspomaga reget, czyli jak zerwie połączenie to próbuje do skutku,
>już nie jedną pełną płytę w MP3 tak ściągnąłem więc co nieco o tym
>wiem ;)
Ale nie mam wgeta i sam nie mogę go wrzucić.. a admin na 100% na
udostępnienie praw do uruchamiania progsów sie nie zgodzi

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
>Zapracujmy razem na Twój sukces...

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW                        |
http://planes.koti.com.pl/               |