Re: PILNE-MINIDISC

Autor: Lukasz Grochal (lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 19:12:55 MET

---> "G" == Gbur <akuku_at_zgadnij.to> writes:

G> Szukam kogoś w Krakowie , kto może jutro lub pojutrze przegrać
G> zawartość minidiscu na plytę cd . Podajcie namiary i cenę na priv

No... ja mogę. Kopiec Kościuszko, al. Waszyngtona 1 ;> Ta informacja
jest bezpłatna. ;) Tylko ni cholery nie mogę zrozumieć, co to pytanie
robi na pl.news.czytniki, ani co da ci świadomość, że ja mogę? ;>

--
(-) Lukasz Grochal                                     lgrochal_at_rmf.pl
                                                  (for PGP key visit:)