Dwie nagrywarki IDE -HELP!!!!!!!!!

Autor: QVEIT (marynas_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 18:18:07 MET

Mialem jedna nagrywarke Mitsumi 4/8 atapi dokupilem druga...
no i nie moge nagrywac plyt na dwoch nagrywarkach jednoczesnie.
Po prostu bufory robia sie puste i padaja plyty.

Stosowalem juz przerozne oprogramowanie: nero,easy cd cdreatora, packetCD,
togo 4.5, replicatora itd. itd.

Dysk mam Caviara 10,2gb UDMA/66 , ale plyte TX i nie mam wlaczonego udma
(nawet 33). Nie wiem czy moj twardy pojdzie na 33 bo probowalem i cos sie
walilo (a probowalem dlugo).

Moze mam za malo (raczej napewno) - 16mb pod winde98 (wiem ,ze to smieszne
,ale sprzedalem 48mb aby kupic nagryware) zreszta nie wiem czy ram jest
potrzebny do nagrywania(?)

Moze ktorys z Was podlaczal juz dwie nagrywary i wie jak to zrobic? A moze
jest to w ogole niemozliwe. Support Mitsumi nie odpowiada, kumple nie maja
zielonego pojecia, w sklepi facet mowi ,ze nie wie - jestescie moja ostatnia
nadzieja! I tylko prosze nie piszcie "przeciez mitsumi to chlam" , "sprzedaj
te i kup sobie scsi" , "kup se nagrywarke xxx i kontroler za cene tych
dwoch" lub cos w tym stylu... Troche sie w nagrywarach orientuje i mialem
swoje powody , aby kupic akurat te. Sprzedaz nie wchodzi w gre bo umocze na
czysto min.500zl . Plizzzzz pomozcie!!!