Partycje po Win95

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 16:58:21 MET

Mam dysk z trzema partycjami i pracuje pod Win95 i wszystko jest O'K.
Kiedy jednak wloze dodatkowy dysk z dwoma partycjami to pierwsza partycja dysku
drugiego wstawiana jest za pierwsza partycja dysku pierwszego itd...
Kiedy mam poinstalowane programy na partycji D: to po dolozeniu dysku
znajduja sie one na partycji E:. Wszystkie odnosniki do plikow na D:
przestaja dzialac !!!
Co zrobic aby partycje z dodanego dysku poukladaly sie za partycjami
dysku stacjonarnego???

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano