Re: AMD czy Celeron

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 12:54:10 MET

\\_/\\_/ wrote:
[...]
> do czego to sie odnosi ? :)

Do "nie podskoczy do celera". Jak gra nie wspira 3D ani nie masz DX6 to
na celerku gry chodzą lepiej, ale jak gra ma wsparcie, albo chociaż
korzysta z DX6 to zwykle K6-2 już wygrywa (choć wiele zależy też od
karty graficznej i jej sterowników).
W każdym bądź razie podskoczy :)

> to ze k6 4 min, to doswiadczylam na wlasnej skorze.
>
> a ze 486 okolo 1,5 h, to mi kilku znajomyh mowlilo. (oczywiscie to nie
> tylko wplyw ma sam procek. wazne sa dyski, pamiec itd)

> ja tak samo. ale 26.6 stopnia i 50-60 to jet jednak spora roznica.
> na 26, to moglys sobie chlodzic rece w cieply dzien :))
> mialam kiedys p166MMX_at_225 i byl letnio-cieply. k6 jest.... no przy
> najmniej
> mocno ciepla :)
No 50-60 C to już chyba tylko fakir potrzyma (dłużej) :)
U mnie tak na oko (rękę) 40 nie przekracza.

No ale nie ma co się rozwodzić. Tak czy inaczej jeśli chodzi o temat w
nagłówku to odpowiedź powinna brzmieć: na razie czekać bo za chwilę
dopiero będzie się działo.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen