Re: Softy do nagrywarki

Autor: Aleksander Straczek (straczek_at_czasnaeb.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 12:30:00 MET

kaizen napisał(a) w wiadomości:
>1. Jakie programy do nagrywarki mogą być zainstalowane w sytemie
>(win95/NT) jednocześnie co by się nie pogryzły i o jakie opcje wzajemnie
>się uzupełnieją?
Nero 4.0 i CDRWin 3.6/3.7 sie nie gryza.

>2. Czy jest jakiś jeden program który potrafi wszystko?
Nero 4.0 (www.ahead.de) - wersja demo dziala do konca marca.
Kopiowanie zwyklych CD, AUDIO, MIXED, PSX - bez problemow.
Nie probowalem Hybrid-CD, Bootlable-CD, ani zapisu pakietowego - choc Nero
ma takie opcje.
Nie uzywam tez CDRW (TEAC 55S) - ale i z tym nie powinien miec problemu.
CDRWin dwa razy odmowil mi skopiowania CD na PSX.

Aleksander Straczek
mailto: olek_at_proma.pl