Re: Czy serwis moze skasowac dane z dysku ?

Autor: slawek (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 11:00:33 MET

Rob Z Hut wrote:

> o ile dokupienie karty istotnie jest utrudnieniem o tyle pożyczanie to
> ewidentnie głupi argument ponieważ sloty w komputerze wbrew temu co
> się niektórym zdaje NIE służą do takiego użytkowania

Szanowny pan raczy wyjasnic tak gleboka uwage. Bo jak na razie
to wydaje mi sie ona bezdennie glupia - ani przepisy prawa, ani
prawa fizyki nie zabraniaja wlozenia karty do slotu - po to on tam
jest, do cholery! I to, czy karta jest podarowana, kupiona, pozyczona,
skradziona, czy znaleziona na ulicy - nie ma, do cholery, zadnego
wplywu na techniczna strone zagadnienia.

  Jezeli ktos chce dzielic argumenty na glupie i madre, powinien
byc na tyle przytomny, aby umiec obronic swoje stanowisko
przy pomocy wlasnie argumentow.