Re: DiAL Up i Siec kilka kompow !

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 02 Mar 1999 - 08:39:47 MET

On 1999-03-01 marolex_at_webmedia.pl said:
>Na glownym komuterze lacze sie Dialupem przez modem z TPSA do
>Internetu
>PYTANIE brzmi: czy mam tym samym udostepnione dyski swoje
>publicznie i ktos może namieszać mi lub pobrac dane ??
[]
>Zainstalowane :
>-karta DialUp
>-Klient Microsoft Netw..
>-Udostepnianie plikow drukarek
>-karta Ethernet
>Wszyscy na Wind98.

A protokol TCP/IP macie na sieci zainstalowany?
Czy uzywasz "wingate" ew. "winroute" lub podobny
produkt?
Jesli na oba pytania masz negatywna odpowiedz to
Twoje dane raczej sa bezpieczne poniewaz domyslny
protokol M$Netw. NetBeui jest nierout'owalny ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive