Re: Pytanko

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 20:51:10 MET

Panie Tadku ..... musisz sie zastanowic do czego bedziesz uzywac tego kompa
za 1400
Mysle ze niezla alternatywa cenowa jest AMD K6 ( sam pracuje na 400 MHZ )
Plyta ?...hmmmm ja mam Asus P5A-B ( socket 7 ...) ...oczywiscie gdybys sie
zdecydowal na jakiegos PII to musisz zakupic ply5te z Socket I ( mniej
wiecej podwojna cena /plyty i procka )
Pamiec : Simm ....sprzedaj komus poczatkojucemu ....zarowno PII jak procki
AMD´ema wykorzystuja magistrale z 100MHZ a wiec EDO niestety ....
win95/98 mysle uze kostka 64 SDRAM wystarcza "normalnym uzytkownikom" ( ja
jestem nienormalny i mam 128 :)

Mysle ze powinienes zrobic sobie liste ( co chcesz miec w miare tego na co
Cie stac ) i wtedy udac sie na gielde ( nie do sklepu !) ...bo wbrew
krazacym opiniom elementy elektroniczne sa klepane przewaznie w honkongu czy
tez Malezji co nie znacz<y ze sa inne od SONY ( chyba ze ktos lubi placic za
FME"

Tadeusz Drabarek schrieb in Nachricht ...