Re: AMD czy Celeron

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 02:20:05 MET

On Mon, 01 Mar 1999 12:25:44 GMT, "Rafał Pasternak"
<smigacz_at_polbox.com> wrote:

<ciach>
>A tak na marginesie mimo tego, ze AMD jest nieco wolniejszy w operacjach
>zmiennoprzecinkowych to w stalych jest duzo szybszy.

Zdaje sie ze Ci sie propocje pomylily - powinno byc "nieco szybszy w
stalych i duzo wolniejszy w zmiennoprzecinkowych"

> Co do grzania sie, to
>z doswiadczenia wiem, ze nie sa to wielkie roznice zalezy od tego jakich
>coolerow uzywasz.

Przy identycznym coolerze grzeje sie brardziej - to powinno wystarczyc

> Poza tym twierzdzisz, ze nie jestes wyznawca Intela, ale
>mimo to starasz sie go gloryfikowac. Nikt tu nie przeczy, ze Intel jest
>dobry, moze nawet lepszy, ale to tylko kwestia czasu.

Albo i nie - dowodow na potwierdzenie ani obalenie tej tezy nie ma

>Smigacz

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl