Re: Szukam programu do wysylania faksow

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 19:29:11 MET

On Mon, 01 Mar 1999 07:57:57 GMT, "Rafal Teodorczyk"
<teodorr_at_wsi.abis.lodz.pl> wrote:

> Szukam programu do wysylania faksow przy pomocy komputera.
>Posiadam modem ZOOM ComStar SVD 33.600. Problem polega na tym, ze Bitware
>ktory dostalem z modem gubi polskie znaczki :(

Czy ten Bitware nie jest aby wersja chodzaca pod Win3.1? Bo wowczas
wchodzi konflikt fontow - 3.1 mialy osobno czcionki amerykanskie a
osobno srodkowoeuropejskie, Win95 maja to w jednym pliku unikodowym.
Z tego co wiem jest to kwestia odpowiedniej konfiguracji zeby
aplikacjom szesnastobitowym wytlumaczyc gdzie i jak szukac literek -
szczegolow niestety nie znam.

Darek