Re: Prosze o opinie na temat karty i740 !!!

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 14:49:27 MET

Jak się trzeba nakombinować, żeby człowiekowi odpowiedzieli... ;-)

>Po pierwsze - AFAIK to nie jest narazie dostepny nawet w stanach
Uuu, to niedobrze.

>(...) Jesli nie jestes
>fanatykiem Savage'a to stanowczo Ci odradzam ta inwestycje. Zreszta
>nawet jesli jestes to odradzam - karty na Savage 4 pojawia sie lada
>moment
Teraz to już sam nie wiem, co robić... Czekać
z Virge/Productivą czy ładować się w trójnitrotoluen? Chciałoby się
już dziś zobaczyć gębusie zakompleksionych kolesi, a jednak strata
200 zł na wartości w przeciągu dwóch miesięcy to trochę dużo, a tak pewnie
spadnie normalna TNT. Błe.

    Ile to jest "lada moment"? Może wytrzymam. I ile "lada momentów"
potrzeba, aby ukazały się dobre sterowniki?

A. Bigor
(www.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)