Re: Potrzebuje Forte Agenta

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 13:06:11 MET

Sun, 28 Feb 1999 16:37:33 GMT, spam.hater_at_dummy.domain
(Tomasz 'Pilot' Minkiewicz) napisał[a]:

Przepraszam za pusty post, ale wysłał mi się przypadkiem

> [...]

Jakby wynikało, to bym nie pytał.

Wczoraj tam byłem, ściągnąłem eksperymentalnie dwa pliczki i
oba ciągnęły się z kraju.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl