AntiViral ToolKit Pro

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 08:38:59 MET

Witam Panstwa,

Uzywam czasem do przeskanowania dyskow wymienionego programu.
Jego dotychczasowe dziwnosci, to pokazywanie bledow I/O:
Boot-sector napedu C:, D:. E: oraz G. Na F nie pokazal ale to chyba
tylko dlatego, ze jest to partycja wylacznie dla swapa i nic na niej
nie ma.

Nie zawracalbym glowy bo inne programy (partycje utworzone PM4,
zadnych bledow, NAV5 tez OK) gdyby nie to, ze dzis pojawil sie opis
bledu dla pliku fdisk.exe. Co prawda uzylem go tylko raz na samym
poczatku do zalozenia pierwszych partycji na pustym drugim dysku
i nie mam zamiaru uzywac go powtornie, to dziwi mnie to, ze bledy
AntiViral zauwazyl tylko w jednym katalogu, w drugim nie. A to ten sam
plik chyba, przynajmniej wszystkie dane ma identyczne. :-).

Wystepujacy w katalogu Windows\Command\EBD\Fdisk.exe jest opisany
z bledem az w trzech liniach:
- nieznany format ExePack
- nie ma miejsca na dysku
- blad I/O,
a fdisk.exe wystepuje jeszcze (taki sam) w katalogu Windows\Command.

O co chodzi, jesli moglby mi ktos przyblizyc?

W98, FAT32, dwa fizyczne dyski, pierwszy: C i E, drugi: D, F, G. Kazdy
z dyskow byl kilkakrotnie poddawany roznym zabiegom programem PM4.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA lub