Re: Test Savage3D (długie).

Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 08:57:48 MET


On Fri, 22 Jan 1999 00:43:09 GMT, "fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
wrote:

>
[ciach]
>
>Chcialbym przy okazji obalic nastepny mit ze teksturowanie AGP jest duzo
>wolniejsze od pamieci lokalnej. W S3tweaku jest opcja Pozwalajaca ustawic
>AutoAGP w ktorym wszystkie teskstury sa trzymane w pamieci AGP. Czy ktos ma
>roznice w wynikach pomiedzy VidTEX (pamiec lokalna) a tym ;). Oczywiscie
>jest tez kwestia szybkosci dostepu do pamieci komputera wiec mowie do
>posiadaczy tych szybszych konfiguracji?
juz pisalem, ze sprawzdalem to na Quake2 - zadnej roznicy, nawet o
0,1fps'a

pamieci PC100 chodzace na 95MHz
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:08 MET DST