Re: RFD2: pl.regionalne.czestochowa

Autor: hubert depesz lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 23:11:48 MET

Piotr Gogolewski wyrzeźbił:
> [...]
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Co te grupy mają wspólnego z Częstochową???

    gdy byłem w częstochowie, korzystając z mojego peceta czytywałem
 newsy. głównie pl.news.nowe-grupy i pl.announce.newgroups. po pewnym
 czasie byłem tym już tak znudzony, że zaczęło mi odbijać. oddali
 mnie do psychologa. stwierdził, że potrzebuję jakiegos wsparci
 duchowego, bym poczytał o religiach i wybrał taką która będzie
 najbardziej zgodna z moim wewnętrzym "ja". poczytałem. wybrałem.
 poszedłem do burdelu. ...

depesz

p.s. sorry, ale ... sami wiecie

--
  hubert depesz lubaczewski <=--=> http://venus.ci.uw.edu.pl/~depesz/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,