Re: Oszukane procesory firmy MSD

Autor: Grzegorz Redlarski (gred~~~no!!spam~~~_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 21:10:47 MET

On Wed, 23 Dec 1998 13:12:56 GMT, Krzysztof Wasilewski
<wasilew_at_friko6.onet.pl> wrote:

>pochodzący od nich procesor P166, który był niczym innym jak procesorem
>P150 z nowym nadrukiem. Ale o tym jeszcze nie wiedziałem. Procesor
>spalił się po rocznym użytkowaniu. Do reklamacji nie przyjęto go, z tego

W "Elektronice" 98/7 byla wzmianka o programie, ktory ma pomoc w
wykryciu podrobek. Podany byl adres niemieckiego magazynu CT, gdzie ten
program ma sie znajdowac:

http:\\www.heise.de/ct
Na strone nie zagladalem. Moze ktos, kto zna niemiecki, poda
dokladniejsze namiary na program.

Z owej notatki wynika, ze problem podrobek ma zasieg ogolnoswiatowy i z
pewnoscia nie nalezy tego wiazac z samym MSD.

gr