Potega mysich driverow (PS/2)

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 19:54:39 MET

Dzis sie przekonalem jak wazne sa dobre drivery nawet dla takigo
prostego urzadzenia jak myszek!

Mialem "zwykla" mysz PS/2 i nie widzialem w niej zadnych zalet
w stosunku do jej kuzynow z rodzaju COM1.
Tzn. jej poruszanie sie po ekranie bylo dalekie od idealu plynnosci.
Pracowala ona na "zwyklych", windowsowych driverach
pt: "Standard PS/2 Mouse Drivers".

Dzis zainstalowalem nowa mysz (A4Tech WinEasy WWW-5),
a wraz z nia nowe (dedykowane) drivery.
I stal sie "cud"!
Kursor myszy zaczal sie poruszac tak bajecznie plynnie jak Quake2 na Voodoo2
!!!
Po prostu rozkosz!

Jesli myslicie, ze to zasluga konstrukcji tej myski, to sie mylicie!
Owszem, mysz jest spoko, bajerancko sie przewija okna pokretlami i w ogole,
ale jak testowo podlaczylem stara mysz PS/2 zostawiajac drivery od nowej
to o dziwo wszystko dzialalo prawie tak samo plynnie!

Aby dopelnic testu, podlaczylem nowa mysz A4Tech-WWW-5 przez COM1
(mam przejswciowke) - efekt - mysz skakala co 0,5 cm na ekranie! Zero
plynnosci.

Tak wiec jestem ostatecznie przekonany do myszy PS/2, pod warunkiem dobrych
sterownikow.
Szkoda tylko, ze PS/2 musi to zabiarc IRQ, u mnie 12.

Serdecznie pozdrawiam w sylwerstrowy wieczor:

Enio
tkobosz_at_mp.pl