Re: chce kupic sprzet

Autor: Rafal Wlodarczyk (rafal_at_unforgettable.com.spamproof)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 08:06:45 MET

>Co ma piernik do wiatraka - poza checia podbudowania sie ze Ty jestes
>w tych "wspanialych" stanach a ja w tej "paskudnej" Polsce? Moje
>archiwalia sa dla mnie warte tyle samo niezaleznie od miejsca w ktorym
>sie znajduje

Wcale nie uważam, że USA to najlepszy kraj na świecie. Jedyną korzyść jalą
widzę jest to, że ze swoją wiedzą mogę tutaj znaleźć niezłą pracę. Niestety
w Polsce jest zbyt wiele doskonałych komputerowców i pewnie miałbym nieco
większą konkurencję.

>Nadal nie widze zwiazku

Chciałem tylko zaznaczyć, że to nie wyjazd mnie zepsuł ale chęć posiadania
zbiorów, które nie ulegają ciągłej degradacji. A niestety kasety mają to do
siebie, że z czasem grają coraz słabiej.

>Az zalosc bierze. Kolejny gastarbeiter z kompleksami na punkcie
>swojego pochodzenia ... Powinniscie sobie ze Slawkiem zalozyc wlasna
>grupe i napawac sie ta "madroscia" zdobyta w "najlepszym" panstwie
>swiata ...

Dzięki, że mnie pożałowałeś ale kompleksów leczyć jeszcze nie potrzebuję. Co
do mojego pochodzenia to jestem całkiem zadowolony a mądrości szukałem
zawsze i szukam w Polsce. Jest o nią tutaj znacznie trudniej. A Sławka
chętnie bym poznał ale jeszcze nie miałem okazji.

>Oznacza natomiast ze odechcialo mi sie z Toba dyskutowac. Jak nie stac
>Cie na psychoanalityka to sprzedaj swoje porsche

Nie mam niestety Porshe ale chętnie bym sobie kupił. I to właśnie próbowałem
Ci wyjaśnić. Są ludzie do których nie trafia Twoja argumentacja gdyż po
prostu lubią mieć coś na wyrost. Np. kolega kupi sobie wymarzony film na DVD
i będziesz mógł go sobie obejrzeć. Dla samej przyjemności obcowania z czymś
nowym. Różnice cenowe są w Polsce większe niż przypuszczałem ale pewnie się
to zmieni dosyć szybko. A do dyskusji ze mną Ciebie wcale nie zmuszam. Nie
spodziewałem się, prawdę mówiąc, takiej gwałtownej reakcji. Czyżbym gdzieś
poruszył jakiś delikatny dla Ciebie temat?