Logitech ScanMan

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 15:35:58 MET

Mam w reku skaner reczny Logitech'a. Z tylu sa napisy:
ScanMan. Made in Japan. Type: B5N-1706.

Czy ktos wie co to jest, ma moze do tego jakas instrukcje, i wie jak to
podlaczyc? Dodam, ze wychodzi z tylu jeden kabel z mala wtyczka, ale co
to jest to nie wiem. Cos niby PS/2, male SCSI (takie same mam w szkole
na macintoshach) albo gniazdko SVHS. Hmmm, dziwne.

Mam do tego tez jakas karte (sterownik ?), ale to chyba nie od tego.
Jest to plytka ISA 8bit krotka, na sledziu jedno gniazdko (pasuje do
skanera), na plytce pelno scalakow (w 3 rzedach), 4 zworki (z tego co
pisze to I/O czyli przypuszczam ze jakies ustawienia portu), no i napis
A4 SCAN, dlatego przypuszczam ze nie zadziala.

Czy ktos ma/mial moze cos takiego i wie jak to to zainstalowac? Czy mam
szukac sterownikow do skanera (Logitech) czy do karty (A4 Scan)?

Jako ciekawostke dodam, ze po wlozeniu tej karty i podlaczeniu skanera
win98 dluzej sie ladowalo, ale i tak nic nie wykryl.

Z gory dzieki,

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl