Problem z CDR - zakurzony napęd?

Autor: Michał Kochanowicz (mkochano_at_miriam.ee.pw.edu.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:02:49 MET

Cześć

Nagrałem sobie wczoraj CDR'a (niebieskiego, jeśli ma to jakiekolwiek
znaczenie) przynoszę do domu, wkłądam do napędu (Toshiba x16) i nic.
Zaniosłem go do kolegi, wkładamy do napędu (Creative Labs x12) - wszystko
działa. Podobny problem mam z innym CDR'em (zielonym), ale ten po którymś (3
albo 4) włożeniu "zaskakuje" i można go czytać. Kiedyś nie było z tym
żadnych problemów. Zastanawiam się co jest przyczyną? Zdjąłem przednią
ściankę napędu i zajrzałem do środka - jest tam trochę kurzu (napęd ma ~1.5
roku). Jeśli to rzeczywiście kwestja brudnego napędu, to czy można go jakoś
oczyścić?

Pozdrawiam

--
Michał Kochanowicz
mkochano_at_miriam.ee.pw.edu.pl komichal_at_friko2.onet.pl komichal_at_polbox.com