Re: SB LIVE !

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 11:41:34 MET

Michal Kupski <michalk_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<GPHi2.51458$O1.4718119_at_news.tpnet.pl>...
> Witam !
<ciach>
> Poniewaz posiadam juz w systemie Yamahe XG (YMF 724 PCI)
> to mam pytanie - czy mozna dolozyc jeszcze dodatkowo Live!-a
> jako druga karte i czy sie nie pogryzie ?

Jak Ci starczy przerwan to nie widze powodu dla ktorego mialo by sie nie
dac :)
Przez jakis czas mialem SB Live'a rownoczesnie z Vortex'em - po drobnych
poprawkach (wylaczenie emulacji SB PRO w Vortex'ie) wszystko chodzilo OK

<ciach>
> Ponoc karty zgodne z DLS powinny miec mozliwosc edycji
> brzmien i ladowania nowych ?

To zalezy od sterownikow - i wersji DLS'a. Banki DLS mozesz tworzyc i
konwertowac AWave'em

> A, nawet gdzies znalazlem w sieci, jak do niej podlaczyc
> SPDIF hand-made :-)

Tak samo jak do Ensoniq'a :)

> Pozdrawiam
> Michal <michalk_at_priv.onet.pl>