seagate 34520A

Autor: Michał Brymas (mbrymas_at_poczta.poznan.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 10:41:10 MET

Mam pytanko:
Kupiłem tegoz Seagate'a , zainstalowałem WIN98 i co?
- niby to jest szybki dysk (UDMA, 7200 rpm) a np program SISOFT SANDRA
pokazuje wuniki odczytu i zapisu na poziomie zwyklego dysku IDE.We
własciwosciach dysku zaznaczona jest opcja DMA (dlaczego opcja INT13 załącza
sie dla dysku WD 13200 3,2 GB?) oraz zainstalowane sterowniki dla chipsetu
BX.
Dalej WIN98 nie rozpoznaje mojego dysku (innych tez nie) tylko pisze GENERIC
IDE TYPE 46.