Nagrywarka i "buffer underrun" #2

Autor: Zbyszek Kumor (zibi_k_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 10:21:34 MET

Cześć!
Mam problem z nagrywaniem CD z muzyką.
Problem jest co najmniej dziwny.
Otóż w trakcie nagrywania CD z muzyką bardzo szarpie mi twardzielem
i często kończy się to komunikatem jak w temacie.
Jest to o tyle dziwne, że przy nagrywaniu zwykłych plików nic się
nie dzieje a bufor mam nonstop 100%.
Nic nie daje test nagrywania bo i tak później potrafi zjarać płytkę.
Próbowałem już wszystkich możliwych ustawień.

Konfiguracja:
Win 95 OSR2, Nagrywarka CDR 2600EL PRO (system widzi
ją jako Yamaha CDR 200t), Pentium 133, 64 MB RAM,
HDD Seagate 2 GB, SCSI AHA-1520B, VGA S3Trio 32/64

--
Zbyszek Kumor
bupi_at_mail.zetosa.com.pl