Re: Czy ktos pracuje na dwoch monitorach ?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 09:37:20 MET

Xylodius napisal(a) w 'Czy ktos pracuje na dwoch monitorach ?':

>Do ludzi, ktorzy maja dwa monitory i dwie grafy w jednym kompie:
Swego czasu siedzialem przed dwoma 21", ale czy karta byla jedna czy
dwie to nie wiem, bo to nie bylo moje ale w jakiejs firmie. Wiem tylko,
ze byla to jakas drozsza ELSA.

>Jak sie wam na tym pracuje ? CZy mozna efektywnie to wykorzystac ?
>Jakies przyklady ?
Wiec: super! Swietne zastosowanie do CAD'a i tym podobnych, chociaz
Windows NT w 2560x2048 tez fajnie wyglada ;))) Oczywiscie tylko na
szybkim sprzecie. Przy Visual C++ tez nie ma na co narzekac.

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl