Re: Przechwytywanie wideo v Asusie v3000

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_shaw.wave.ca)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 06:56:39 MET

Czesc.

Mam tez Asusa V3400TNT/TV ale nie moge zmusic go do do wspolpracy z
jakimkolwiek programem, za wyjatkiem oczywiscie Video3400. Caly czas
wyswietla ze nie moze uruchomic device driver. Probowalem z vidcap32,
rowniez RBCap. Jak masz ustawione Video Capture Devices w Multimedia? Mialem
WDM MIcrosoft oraz driver Asusa, wyrzucalem je pojedynczo aby sprawdzic czy
wina lezy po stronie konfliktu pomiedzy nimi - wszystko bez rezultatu.

Pozdrawiam.

Janusz Kalaczynski
kalaczyj_at_shaw.wave.ca