Re: Powiedzcie coś o Savage 3D

Autor: BlueByte (xxlsize_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 04:18:10 MET

Vindex wrote:

> Czyli kogo? Ja mialem 3 karty na Savage'u - i nadal nie mam o nim
> dobrego zdania

OK, może podesłać ci czwrtego, i możę zmienisz zdanie ?

> Co ma numer wersji do jakosci? I co ma opinia jakiejs firmy do opinii
> testerow? Zdanie na temat S3 ma swoje korzenie w czasach Virge'a - i
> nie jest bezpodstawne. Savage jest bardzo duzym skokiem jakosciowym w
> porownaniu z Virge'em GX2 co wcale nie swiadczy ze to bardzo dobry
> uklad

Testy testami, a rzeczywistoœć może być inna - jeœli ty dawałeœ sobie radę z instalacjš
Rivy128 to OK, ale inni nie majš twojego doœwiadzczenia i nie dawali sobie rady - w
wyniku tego nie chcieli kupować kart opartych na Rivie128. TESTERZY, mam swoje zdanie co
do niektórych (nie jest jest to tekst do Ciebie, nie znam Ciebie więc się nie
wypowiadam, wirtual nie cztałem). Numer wersji œwiadczy o tym że Nvidia widzi jeszce
dużo możliwoœci przed sterownikami TNT.

> W ten sposob mozna czekac do konca zycia i nic nie kupic - nowe uklady
> pojawiaja sie bardzo czesto. Mimo pojawienia sie TNT jakos nie
> zauwazylem zeby V2 kosztowalo grosze. Ba - nawet Riva 128 nie kosztuje
> grosze

Jak to przecena Voodoo 2 z około 1000 zł do 450.- zł, a Riva128 z 500.- do 189.-zł to
grosze, - '50USD to pravie SB Live!' ! Nie lepiej było kupić Rivę i stacić mniej

> Tak mowia Ci ktorzy nigdy nie mieli TNT - albo fanatycy. Ja mam
> aktualnie TNT, V2 i G200. Testowalem dluzszy czas Banshee i Savage'a.
> I jakos nie wydaje mi sie zeby ktorakolwiek z tych kart nadawala sie
> do smietnika - ale o Savage'u mam stanowczo najgorsze zdanie

Wszystkoz biegiem czasu zmienia się.

> To prawda. Tyle ze czasem lepiej poczekac, doplacic te 100 zl i kupic
> lepszy produkt. Posaidacze plyt na BXCel'u cos o tym wiedza ...

Nie rozumiem, możesz wytłumaczyć. Omijam z daleka produkcję PCChips, Matsonic, Elpina.

BlueByte