IrDA - złącze na MB jest, co dalej?

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_vc.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 02:30:56 MET

No właśnie, po zakupie komórki wyposażonej w złącze IrDA zainteresowałem się
bliżej tym interfejsem. Na płycie (Asus TX-97XE) mam niby jakieś złącze IrDA,
ale wiem, że potrzebuję jeszcze transceiver (tak się to pisze?). Ile coś takiego
kosztuje i gdzie to kupić (najlepiej w Warszawie...)

PS. Prosiłbym o cc na maila, bo news.tpnet.pl lubi gubić wiadomości.

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
xenocide_at_vc.pl       xenocide_at_polbox.com