Re: Sb Live ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 23:50:30 MET

On Wed, 30 Dec 1998 18:29:08 +0100, "Derek" <dereks_at_priv4.onet.pl>
wrote:

>Hey !
>BTW mam pytanko. Może ktoś wie, skąd zdobyć (kupić, przegrać), płytkę "SB
>Live! Tour"? Nabyłem wersję Value, niestety dołączona była tylko jedna
>płytka z podstawowym oprogramowaniem. Za wszelkie podpowiedzi pozostanę
>dźwięczny...........

Ciekawostka ... Ja mialem SB Live Value OEM rowniez z jedna plytka i
"Live! Tour" byl na niej - wystarczylo wybrac odpowiednia opcje przy
instalacji. Jestes pewien ze nie masz tego na plytce?

>Derek

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl