Re: Karta muzyczna z RAMem

Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 21:27:48 MET

csbi.katowice.pl_at_mna (Marek Nazarko) napisał(a):

> ..machine running, bzz, bzz.., Wed, 30 Dec 1998 12:58:05 GMT, bzz, bzz

> :)
>
> Powinienem od razu napisać że Gravisy odpadają...
> Miałem jednego (nadal mam - na półce) - ale to już przestarzała
> technologia...
>
> Doczytałem na stronie
> http://www.piszczyk.ats.pl/index.htm
> że mają to karty ESS Maestro-1 z chipem Ensoniq ES1370 (Shuttle Hot
> 255 też).
> Ale coś więcej na ten temat ktoś wie?

Nie sądzę, Ensoniq ładuje próbki do pamięci operacyjnej, i wydaje mi
się to być dobrym rozwiązaniem, z midi korzysta się obecnie dość
rzadko a pamięć można wykorzystać do innych celów ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...