Re: Pytanie o paste odp. cieplo

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 20:25:55 MET

>Pastą wypełniasz całą pojemność komputera a wiatrak stawiasz z boku.
Stworzy
Wiatrak jest wtedy już zbędny, lepiej w grubą warstwę pasty wstawić
słomki do picia i podłączyć rurkę wodociągową to jest to!!!

>to mikroklimat jak w piramidzie i procesor sam się będzie ostrzył jak
>żyletki.

Może przez tą piramidkę da sie podkręcić procesor na 1500 MHz ?????
Próbował ktoś bo skoro starożytni egipcjanie już znali piramidki to
przecież mogi ich używać do podkręcania procy nieprawdaż???

>ver.

>radiatora
A moze
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====