Re:Grrrrrrrrrrrr

Autor: Marcin G (marci_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 19:33:07 MET

Ten sprzęt jest właściwie brata to K6 233, 32 MB SDRAM, HDD 3,2GB UDMA
Dlaczego mówisz, że nie do końca wlutowana? (jest chyba po środku płyty
głównej)
Monitor jest w porządku testowalem go z Virge'm 325
Kartę przetestowałem dokładniej . Nie wyświetla trybu 320x240 (320x200
wyświetla)
Przy rozdzielczościach 400x300 i 512x384 obraz lekko drga.
Karta jest wolniejsza niż Virge 325 o połowę (sprawdzałem na Dr.Hardware i
na kilku grach m.in Quake2 i Tomb Raider 3- gry chodza przyzwoiciej na moim
P133 z Virge'm i 32 Mb EDO RAM.
Nie wiem qurka co jest, jeśli możesz to pomóż mi. Próbowałem nowszych
driver'ów i Scitech Display doctor i nic. Może coś trzeba zmienić w setupie
albo przestawić jakąś zworkę na płycie.
Jaki ty masz sprzęt? masz SiS 5597/5598 (bez AGP)
Może to wina odświerzania obrazu? jak zmienić szybkość odświerzania obrazu w
niższych rozdzielczościach
niż 640x480?
dzieki i czekam na odpowiedź.
PS. sorry za pustego mail'a