Re: Nagrywarka i "buffer underrun"

Autor: Piotrek (Anty_at_spam.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 18:38:58 MET

Nie wiem ale to też zależy co jest kopiowane jeśli zwykłe daty to system
nie jest tak obciążony czytaniem przy audio znowu już jest ciężej( ja miałem
to samo do momentu kiedy zmieniłem HD na SCSI tzn: kupiłem extra dla
wypalania CD).
Popatrz może podczas wypalania masz jakiś program który sobie pracuje gdzieś
w tyle (Autostart) czy coś innego.Może masz poprostu za wolny HD ,za mało
pamięci , za mało miejsca na HD (TempFile (To co kopiujesz razy
2 )).Wcześniej ja do 400 MB nie miałem problemów dopiero problemy się
zaczynały powyżej 400 MB.Poszukaj też w HelpFile do wypalania CD może tam
coś ciekawego znajdziesz.

Piotrek

--
mailto:simonp_at_ppl.co.at
>#SiPi#65#68#95#<
Loafer <loafer_at_vc.pl> schrieb in Nachricht
E2ci2.48109$O1.4178395_at_news.tpnet.pl...///