Re: Podkrecanie s3 savage - jak ?

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 17:30:58 MET

On Tue, 29 Dec 1998 21:22:58 +0100, BlueByte <xxlsize_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Programem PowerStrip zwiekszyć częstotliowść szyny, karta jest na SGRAM
>powinna chodzić
No jasne - jak moglem na to nie wpasc - w opcji About Powerstrip -
przeciez to logiczne :))))))
>przy szybszym taktowaniu bez problemu.
niestety sa z nia problemy juz przy 115Mhz (na 110 (default) pracuje
spoko) co ciekawsze radiator jest ledwo cieply
>Jake masz wrażenia co do pracy S3 Savage, jedni nażekaja inni chwalą - a
>u ciebie ?
Nie do konca wiem tu mozna o niej napisac (mam ja od tygodnia) -
pierwsze wrazenia -pozytywne (niewielkie problemy z driverami open gl
- ale juz dziala) , 3DMARK wykazuje 1955 To tyle , jak mina sesje to
potestuje i dam znac
Fidor