Pytnie odrobine lamerskie

Autor: Michal Baranowicz (michalb_at_miramex.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 15:21:56 MET

Problem polega na tym, ze mam ochote skopiowac Tomb Raidera III
ale za chiny nie jest to mozliwe zadnym znanym mi i znajomym sposobem. Dysk
"zawiera" ponad 5 GB i nie pomaga disc image, przegrywanie po bitach,
bezposrednio z cd na palnik ani nic innego co probowalem.
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Wiem, ze kopiowanie czyjejs pracy jest delikatnie mowiac nie moralne, ale
jak by mnie bylo stac na gierke za trzy banki to bym sobie nie robil fatygi
z kopiowaniem
Pozdrawiam