Re: pytanie o DIMMy 100 MHz

Autor: Grzegorz Szysz這 (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 18:39:30 MET

Arek Pekala wrote:

> Kupilem ostatnio 32MB DIMM.
> Prsilem sprzedawce o 100 MHz.Mam plyte z Via.
> Na pamieci jest oznaczenie
> "siemens hyb39s16800at-10"
> Podejrzewam ,ze to ostatnie 10 to czas dostepu 10ns.
> Slyszalem ze 100 MHz DIMMy powinny miec czas dostepu do 8ns i
> oznaczenie PC100.
> Moze ktos wie jak to sprawdzic,bo moze sprzedawca walnal mnie po
> rogach.

a teraz ludzie cie tu walna po rogach (niestety). bo to trzeba najpierw
pytac, a potem dawac forse. nigdy na odwrot jak to sie powszechnie
praktykuje.

niektore typy pamieci z czasem 10ns mialy naklejke "designed for 100MHz"
lub "compatibile blablabla". jak twoja nie ma, to kiszka. chyba ze
na gwarancji masz napisane ze maja dzialac w 100mhz. jesli nie, to dales
sie zrobic w trabe i nic sprzedawcy nie zrobisz.

sprzedawcy sa niestety bezczelni i wciskaja kazdy kit byleby tylko
sprzedac to co im z polek nie schodzi.