Re: gdzie kupic takie pamieci ?

Autor: Marian Sęk (mario_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 20:32:24 MET

> Nie ma się z czego śmiać - roczna gwarancja na mysz, to nie jest najgorzej,
> zwłaszcza jak żyję to nie słyszałem o firmie Jumper.

Ja tez mam myszke Jumpera tyle, ze to nie jest firma komputerowa, tylko
zajmujaca sie roznymi gadzetami (np. dlugopisy firmowe, kalendarzyki,
zapalniczki i... MYSZKI!!!). Nadrukowuje na nich obok swojego logo
firmy,
ktora im to zlecila. Teraz jak widac takze nakleja modne slogany.
BTW Ciekawe, czy na dlugopisach tez nakleja Y2K Compatible??????

Marian 'Mario' Sek