Re: Firma Netseller - wrazenia

Autor: Marcin Karbownik (martelo_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 09:34:45 MET

Robert Golebiewski napisał(a) w wiadomoœci:
<3689A338.D305EC47_at_waw.pdi.net>...

>Najbardziej interesuje mnie to PS!
>Czasem musze robic koszty (taki zawod) i kupuje sprzet. Gdzie ta firma?
>Mam przyjaciol na Ursynowie ale daleko. Tam kawe daja ... sobie zrobic.
>Ale to przyjaciele a z takimi najgorzej handlowac - zanim zaczniesz sie
>targowac juz placza, ze traca. A ja uwielbiam sie targowac. Tak dla
>cwiczen z retoryki.
>Pozdrawiam i licze na odzew
>
>P.S. Moj: Ostatnio zrobilem udane zakupy ale panowie z Warszawskiej
>Gieldy Elektronicznej (przy GUS) byli tak nadeci ze az smieszni. Bawi
> [...]

Pozazdroscic wiedzy na roznorakim gruncie i w kazdym temacie ;)
Nie wiem czy potrafil bym sprowadzic faceta do parteru w "miesnym" --- chyba
by mi argumentow zabraklo ;)))

Moja zona lubi chodzic ze mna na zakupy bo to ja place :)))

A tak powaznie .....
A pewnie --- zrobie reklame firmie ktora lubie --- firma ABITECH przejscie
podziemne pod ul. Warynskiego przy Rivierze w W-wie
Fajni ludzie -- pogadac mozna nie tylko o kompach a jezeli juz o nich to
wiedze maja niecienka.

Gdy kupujesz jakis komponent -- facet powie ci z czym chodzi a z czym nie
9to sie rzadko zdarza)
A kawke sobie wypilem jak czekalem na odbior monitora -- musieli do magazynu
pojechac ---- Panasonic P70 -- goraco polecam - niesamowite kolory
!!!!!!!!!!!!1

Pozdrawiam
________