Re: "Kochamy Zoltrix-y"

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_shaw.wave.ca)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 04:04:26 MET

Czesc.

Tez mialem podobny problem. Skladalem nowy komputer, bodajze Pentium II 233
na Abit LX6 - bylo to jakies rok temu. Klient wybral sobie modem Zoltrix 56k
PCI. Odradzalem mu to, ale uparl sie, "bo to MMX compatible and modern PCI
technology" No dobra, w koncu to jego pieniadze, nie moje. I nawet chodzil
poprawnie, ale tylko do momentu, gdy wlozylem Vodoo. Komputer nadal go
widzial, ale modem uruchomic sie juz nie dawal. Nic nie pomoglo, dopiero
reinstalacja W95, z instalacja modemu na samym koncu przyniosla efekt. Od
roku - odpukac - chodzi, ale maksymalna szybkosc ktora osiaga na bardzo
dobrej jakosci linii to 43k. W dodatku jest tak czuly na jakiekolwiek
zaklocenia, ze jak wlasciciel mowi - wystarczy, ze spojrzy na kabel a
Zoltrix juz zrywa polaczenie.

Pozdrawiam.

Janusz Kalaczynski
kalaczyj_at_shaw.wave.ca