Re: Pytanie o paste odp. cieplo

Autor: Rafal Wlodarczyk (rafal_at_unforgettable.com.spamproof)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 23:02:05 MET

Starfire wrote in message <36894ef9.0_at_news.vogel.pl>...

>Dzieki! Przynajmniej jeden porzadny na grupie!

Przepraszam jeśli jesteś urażony, ale wizja radiatora zaklejonego pastą była
zbyt powalająca.
Z przeprosinami chcę Ci dać jedną ważną radę:
Najważniejszy jest przepływ powietrza!!!
Mam komputer z P2 400MHz bez wiatraczka. Ma tylko duży radiator. Ułożenie
kabli w obudowie (Full Tower) kosztowało mnie trochę trudu ale było warto.
Procesor jest ledwo ciepły mimo, że komputer chodzi 24h na dobę.