Re: Powiedzcie coś o Savage 3D

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 22:21:55 MET

BlueByte napisał(a) w wiadomoœci: <36893B95.9C696729_at_priv.onet.pl>...
>Tak jak już pisałem wczesniej karta jednym działa innym nie i niewiadomo
>narazie dlaczego, tak jak na poczatku z Riva128 (problem polskiej
>klawiatury). Moja Shadow 3D działa bez zarzutu dołšczony jest do niej
program
>PowerDVD który na celeronie 333A chodzi poprawnie. Podobno savage ma
>specjalne funkcje tak jak TNT do wspomagania odtwarzania DVD.

Poprawka TNT nie ma wspomagania DVD w pelnym tego slowa znaczenia. To
wspomaganie co oferuje ma rowniez S3 TRIO 64V+ czyli sprzetowe skalowanie i
konwersje kolorow. Savage oprocz tego ma podobnie jak ATI RAGE 128 Motion
compensation ktory sluzy bezposrednio do odciazania procesora przy
dekodowaniu DVD. Jednak aby to wykorzystac musisz miec odpowiedni player DVD

Co do wyjscia TV out to zalezy od karty i twojego telewizora w sumie nie
jest zle pod warunkiem ze nie zamierzasz uzywac tego do windowsa ale do gier
spelnia swe zadanie. Do czego by tu je porownac widziales moze Wizje TV.
Oferuje podobna jakosc. Co do klopotow to sa one na poczatku a potem tylko z
gorki :) W przypadku Direct3d nie widzialem jeszcze ani jednej gry lacznie z
najnowszymi typu Blood2 half life Sin tresspasser ktore mialyby chociaz
najmniejsze bledy w grafice. Dopracowania wymaga jeszcze czesc 2d glownie ze
wzgledow wydajnosciowych. Wierze ze savage ma potencjal aby wygrac z TNT na
tym polu.
Jeszcze jedna uwaga napracowalem sie sporo zeby doprowadzic drivery
zamieszczone przez S3 do stanu uzywalnosci. Powinienem je niedlugo wyslac na
serwery ale wpierw musze napisac pare slow o dzieciecych bledach S3.

Pozdrawiam i zycze szczesliwego nowego roku