Bardzo dziwne!!!

Autor: Krzyś (pioneerx_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 21:50:29 MET

Od dłuższego czasu jestem posiadaczem karty voodoo2, i nie wiem co jest
grane.
Wczoraj załączyłem Tomba3, gierka ruszyła standardowo w roździelce 640 x480.
Po przejściu paru leveli zaczołem się bawić w grafice. Najpierw 514x384
potem 600x400
potem 800x600, wszystko było ok. Jak przeczytałem na pudełku z v2 producent
pisał że
największą roździelczość jaką osiąga karta w pojedynczym egzemplarzu jest
800x600.
Ale zrobiłem test i zapuściłem v2 na 1024x768 i co? Poszedł i to z
rozmazanymi teksturami. BARDZO DZIWNE!!!!!
Pisze ten list ponieważ chce się dowiedzieć czy moje voodoo2 (12) jest
jakieś inne!
Bardzo prosze odpiszcie mi !!!!!!!!!

Krzyś
pioneerx_at_friko.onet.pl