Re: !!!!Jaka temperatura 200MMX!!!!!! PILNE !!!!!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 21:05:21 MET

Radoslaw Sokol wrote in message <36876E32.98578C1E_at_iname.com>...
>Pastę zdejmuje się normalnie szmatką lub chusteczką.
>Ja co jakiś czas zmieniam warstwę pasty i doprowadzenie
>procesora do idealnej czystości (przed nałożeniem nowej
>warstwy) to kwestia dwóch minut.

Zmiana tej warstwy pasty nie jest konieczna, ale jeśli
lubisz się bawić... Pasta ta nie zużywa się. Jest mineralna,
bez dodatków organicznych i się nie rozkłada przez wiele lat.

Widzę, że niektórzy z Was dostarczają precesorowi
w swoim komputerze opieki jak conajmniej królowi... :-)

Pastę nakłada się jednorazowo i montuje zestaw.
Tak samo jak nikt nie wymienia okresowo pasty
pomiedzy radatorem a koncówką mocy w swoim
wzmacniaczu tak nie ma potrzeby robić tego
w przypadku PeCeta czy jakiegokolwiek innego
urządzenia elektronicznego. Nie popadajcie w przesadę!

Pszemol