Re: Incorrect DOS version 2...

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 19:12:32 MET

Wojciech P. napisał(a) w wiadomości: <36854475.0_at_news.vogel.pl>...
>Czesz. Mam DOS'a 6.22 i od pewnego czasu gdy uruchamiam komputer wyskakuje
>mi przy czytaniu z autoexeca.bat(gdy wczytuje strone kodowa, iecie:mode
>con....) ze:
>DOS Incorrect version, ale w autoexevcu nie mam nic nadzwyczajnego. 1.Jak
>sobie z tym poradzic?
>W config.sys nie mam wpisu o setwer.exe.

I nie musisz, bo Windows ładuje go automatycznie.
Jeśli chcesz temu zapobiec, wpisz do config.sys
    dos=noauto
A także
    device=c:\windows\himem.sys
    device=c:\windows\ifshelp.sys
bo ich również nie będzie sam ładował.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl