Re: MVP3 i740 i WIN-NT

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 15:29:27 MET

Mam intel740 by Shuttle.
Przy instalacji tej karty w win9x najpierw się instaluję driver VGART, a
potem drivery właściwe.
No i te pierwsze są dla kilku chipsetów, więc powinno chodzić.
Natomiast najnowsze drivery od intela - wersja 3.1w (voodoo.strefa.com) - w
readme piszą, że od tej wersji karta chodzi na innych (niż intela)
chipsetach.
Ale doświadczeń nie mam - mam płytę na BX.

pozdr
ps. przesiadłem się z virge i jestem kartą zachwycony (za tą cenę). No i
święta w SINie.. :)
Piotr Kamiński ICQ: 22447414
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://welcome.to/pkam (PGP keys)