Dimy PC100 i TX

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 13:49:15 MET

Cześć !!!

Spotkałem się z opinią, że Dimy PC100 (7 - 8 ns) nie bardzo chcą pracować na
płytach z Intel 430 TX. I choć stosowanie takich pamięci zapewne nie jest
konieczne (66 - 83Mhz !!!) moim zdaniem, mniejszy czas dostępu nie powinien
przeszkadzać, i taka pamięć powinna działać tak samo jak DIM 10 ns, ale nie
miałem okazji sprawdzić :))) Jeśli ktoś robił taki "eksperyment" to proszę o
info - co z tego wyszło.

pozdrawiam
Tomasz Hrycuniak
thserwis_at_polbox.com